Varianty tréninku

Vyberte si ze 3 způsobů, jak se naučit obsahový marketing

Přihlásit se do tréninku můžete úplně zdarma. Pokud se vám bude líbit, můžete si později zakoupit přístup k celému online školení. Vyberte si ze tří možností podle toho, jak moc to s obsahovým marketingem myslíte vážně.

Zdarma
0 Kč
  • 9 lekcí
  • 1 hodina tréninku
  • Neomezený přístup po 1 rok
  • Omezený přístup na fórum
Komplet
5 900 Kč
bez DPH
  • 50+ lekcí
  • 10+ hodin tréninku
  • Neomezený přístup po 1 rok
  • Pracovní listy
  • Bonusové materiály
  • Slovníček
  • Plný přístup na fórum
  • Možnost získat certifikát
Prémium
9 900 Kč
bez DPH
  • 50+ lekcí
  • 10+ hodin tréninku
  • Neomezený přístup po 1 rok
  • Pracovní listy
  • Bonusové materiály
  • Slovníček
  • Plný přístup na fórum
  • Možnost získat certifikát
  • 4 hodiny privátních konzultací
  • Offline verze tréninku

Co na trénink říkají jeho účastníci?

David Lörincz

Velmi podrobný uchopitelný návod na analýzu strategie, tvorbu obsahu, propagace, ale také efektivní propojení s celým podnikáním, tak aby přinášel požadované cíle. Kurz rozhodně není kovářovou kobylou. Ocenil jsem i jeho přesah do jiných odvětví online marketingu. Tohle bych se nenaučil ani na 10 offline školeních dohromady. Díky

David Lörincz
Marián Kábele
Včelka dělnice Josef Řezníček s týmem vytvořil pořádný kus obsahu. O obsahu. Máte-li dost času i chuť zamakat, je Trénink obsahového marketingu od Včeliště přesně pro vás. Po jemném rozehřátí v úvodní sérii se v 5 dalších „výživných“ sekcích naučíte na obsahový marketing připravit, sestavit obsahovou strategii, vytvořit první kusy obsahu, propagovat je i měřit efektivitu. K tomu vám je k ruce kupa videí, návodů, ukázek, příkladů, tipů, rad, šablon. Co dál? Vyleťte z úlu a vzhůru do práce! Užijte si obsahový bzukot.
Marián Kábele
Daniel Višňák

Myslím, že trénink člověka dokáže perfektně připravit na to, aby si dokázal dělat obsah sám a nepotřeboval agenturu, měl vše pod kontrolou. Navíc je super, že v tréninku ukazuješ věci z praxe. Třeba krok po kroku jak vymýšlet a dělat obsah, nebo sbírat e-maily, což je pro obsahový marketing nezbytné. Obsahový marketing je moc důležitou věcí, na kterém jsme postavili úspěch i my s e-shopem x-hokej.cz, dnes největším prodejcem hokejového vybavení v ČR.

Daniel Višňák