O knize obsahového marketingu

Kniha „Obsahový marketing – Nakrmte Internet svým obsahem“ je v současné době bohužel v doprodeji, nebo již není v knihkupectvích k dispozici. Stala se první ucelenou českou publikací na téma obsahového marketingu vydaná nakladatelstvím Computer Press v roce 2014. Dozvíte se v ní vše důležité, co potřebujete znát pro to, abyste mohli začít s obsahovým marketingem na internetu.

Je určená pro majitele webových stránek, podnikatele a marketingové experty, kteří hledají způsob, jak získat více návštěvníků a zákazníků pro webové projekty. Obsahový marketing může být efektivní cestou, jak se odlišit od vaší konkurence, dělat efektivnější internetový marketing a vybudovat si dlouhodobou konkurenční výhodu.

Díky úspěchu této knihy vznikl online trénink obsahového marketingu na těchto stránkách, jehož část je k dispozici zdarma, pro všechny, kteří se chtějí ponořit do tématu obsahového marketingu interaktivní formou. Trénink vychází z knihy, ale posouvá téma dál.

V tréninku na vás čekají aktuální informace, nové zkušenosti, promyšlené návody a postupy, praktické příklady, akční úkoly, možnost konzultovat obsahový marketing přímo s autorem knihy a tréninku a mnoho dalšího. Tedy vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli uvést obsahový marketing do praxe.

Kniha obsahový marketing

Bonusy z knihy

12 případových studií úspěšného obsahového marketingu

Stáhněte si bonusový e-book s případovými studiemi, které vám ukáží, jak ostatní dělají obsahový marketing a co s ním dokázali.

Reference

Co na knihu říkají známé osobnosti z oblasti internetového marketingu? Knihu četla marketingová odbornice Petra Mikulášková, affiliate manažer Michal Majgot, obsahový stratég Marián Kábele, copywriter Martin Tomčík a spousta dalších.

Online trénink

Zapište se do online tréninku obsahového marketingu zdarma, kde se interaktivní formou naučíte vše důležité, abyste mohli uspět v obsahovém marketingu. Čekají vás praktické příklady, konkrétní postupy, aktuální informace i odborná pomoc.

Ukázková kapitola zdarma

Prohlédněte si jednu kapitolu z knihy zdarma. stáhnout si ji můžete kliknutím na tlačítko níže.

Odkazy z knihy

Při čtení používejte seznam odkazů. Už žádné opisování URL adres z knihy.

Šablony uvedené v knize

Šablony z knihy bezpečně uložené u nás, abyste si je mohli kdykoliv stáhnout.

O autorech knihy

Josef Řezníček

Josef Řezníček

Josef již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být vidět na internetu. Je zakladatelem a lektorem největšího online SEO tréninku v ČR SEOŠkola.cz, školení o internetovém marketingu eMarketingovýKompas.cz a stojí za vznikem projektů CopyVčelka.cz a DesignVčelka.cz. Věnuje se obsahovému marketingu a optimalizaci pro vyhledávače. Vystudoval management na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Tomáš Procházka

Tomáš Procházka

Tomáš pracuje jako marketingový konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. Je vášnivým cestovatelem a digitálním nomádem, který vystudoval vietnamistiku.