O knize obsahového marketingu

Kniha „Obsahový marketing – Nakrmte Internet svým obsahem“ je v současné době bohužel v doprodeji, nebo již není v knihkupectvích k dispozici. Stala se první ucelenou českou publikací na téma obsahového marketingu vydaná nakladatelstvím Computer Press v roce 2014. Dozvíte se v ní vše důležité, co potřebujete znát pro to, abyste mohli začít s obsahovým marketingem na internetu.

Je určená pro majitele webových stránek, podnikatele a marketingové experty, kteří hledají způsob, jak získat více návštěvníků a zákazníků pro webové projekty. Obsahový marketing může být efektivní cestou, jak se odlišit od vaší konkurence, dělat efektivnější internetový marketing a vybudovat si dlouhodobou konkurenční výhodu.

Díky úspěchu této knihy vznikl online trénink obsahového marketingu na těchto stránkách, jehož část je k dispozici zdarma, pro všechny, kteří se chtějí ponořit do tématu obsahového marketingu interaktivní formou. Trénink vychází z knihy, ale posouvá téma dál.

V tréninku na vás čekají aktuální informace, nové zkušenosti, promyšlené návody a postupy, praktické příklady, akční úkoly, možnost konzultovat obsahový marketing přímo s autorem knihy a tréninku a mnoho dalšího. Tedy vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli uvést obsahový marketing do praxe.

Bonusy z knihy

12 případových studií úspěšného obsahového marketingu

Stáhněte si bonusový e-book s případovými studiemi, které vám ukáží, jak ostatní dělají obsahový marketing a co s ním dokázali.

Reference

Co na knihu říkají známé osobnosti z oblasti internetového marketingu? Knihu četla marketingová odbornice Petra Mikulášková, affiliate manažer Michal Majgot, obsahový stratég Marián Kábele, copywriter Martin Tomčík a spousta dalších.

Online trénink

Zapište se do online tréninku obsahového marketingu zdarma, kde se interaktivní formou naučíte vše důležité, abyste mohli uspět v obsahovém marketingu. Čekají vás praktické příklady, konkrétní postupy, aktuální informace i odborná pomoc.

Ukázková kapitola zdarma

Prohlédněte si jednu kapitolu z knihy zdarma. stáhnout si ji můžete kliknutím na tlačítko níže.

Odkazy z knihy

Při čtení používejte seznam odkazů. Už žádné opisování URL adres z knihy.

Šablony uvedené v knize

Šablony z knihy bezpečně uložené u nás, abyste si je mohli kdykoliv stáhnout.

O autorech knihy

Josef Řezníček

Josef již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být vidět na internetu. Je zakladatelem a lektorem největšího online SEO tréninku v ČR SEOŠkola.cz, školení o internetovém marketingu eMarketingovýKompas.cz a stojí za vznikem projektů CopyVčelka.cz a DesignVčelka.cz. Věnuje se obsahovému marketingu a optimalizaci pro vyhledávače. Vystudoval management na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Tomáš Procházka

Tomáš pracuje jako marketingový konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. Je vášnivým cestovatelem a digitálním nomádem, který vystudoval vietnamistiku.

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close