O knize obsahového marketingu
Kniha „Obsahový marketing – Nakrmte Internet svým obsahem“ se stala první ucelenou českou publikací na téma obsahového marketingu vydaná nakladatelstvím Computer Press v roce 2014. Dozvíte se v ní vše důležité, co potřebujete znát pro to, abyste mohli začít s obsahovým marketingem na internetu.
Je určená pro majitele webových stránek, podnikatele a marketingové experty, kteří hledají způsob, jak získat více návštěvníků a zákazníků pro webové projekty. Obsahový marketing může být efektivní cestou, jak se odlišit od vaší konkurence, dělat efektivnější internetový marketing a vybudovat si dlouhodobou konkurenční výhodu.
Neboť je však v současné době kniha již v knihkupectví vyprodaná, rozhodli jsme se pro tvorbu online tréninku obsahového marketingu na těchto stránkách, jehož část je k dispozici zdarma, pro všechny, kteří se chtějí ponořit do tématu obsahového marketingu interaktivní formou. Trénink vychází z knihy, ale posouvá téma dál.
V tréninku na vás čekají aktuální informace, nové zkušenosti, promyšlené návody a postupy, praktické příklady, akční úkoly, možnost konzultovat obsahový marketing přímo s autorem knihy a tréninku a mnoho dalšího. Tedy vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli uvést obsahový marketing do praxe.
Ale pro ty, co preferují informace na papíře máme skvělou zprávu! Na podzim roku 2019 jsme na Včelišti vydali knihu Začněte s obsahovým marketingem, která tak aktuálně obsahuje ty nejaktuálnější informace ze světa obsahového marketingu. Knihu zakoupíte zde.
Bonusy z knihy
O autorech knihy
Josef Řezníček
Josef již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být vidět na internetu. Je zakladatelem a lektorem největšího online SEO tréninku v ČR SEOŠkola.cz, školení o internetovém marketingu eMarketingovýKompas.cz a stojí za vznikem projektů CopyVčelka.cz a DesignVčelka.cz. Věnuje se obsahovému marketingu a optimalizaci pro vyhledávače. Vystudoval management na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Tomáš Procházka
Tomáš pracuje jako marketingový konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. Je vášnivým cestovatelem a digitálním nomádem, který vystudoval vietnamistiku.