Co říkají na trénink přední internetoví odborníci

Trénink obsahového marketingu doporučují přední odborníci české marketingové scény. Podívejte se, co se jim na něm líbí a jak ho hodnotí.

Jakub Čižmař
Trénink obsahového marketingu jsem zhlédl od první do poslední minuty a každá stála za to. Josef provádí od vysvětlení, příprav a plánování, přes vytváření až po přizpůsobení obsahu pro různé potřeby, měření a neustále vylepšování. Jeho přístup je velmi profesionální a celou (velmi komplexní) problematiku předává jednoduchým, pochopitelným způsobem. Trénink je vytvořen velmi pečlivě (až jsem byl chvílemi překvapen), doporučuji ho všem, kteří již obsah vytvářejí, i těm, kteří s ním ještě pořádně nezačali.
Jakub Čižmař E-mail marketing expert
David Lörincz

Velmi podrobný uchopitelný návod na analýzu strategie, tvorbu obsahu, propagace, ale také efektivní propojení s celým podnikáním, tak aby přinášel požadované cíle. Kurz rozhodně není kovářovou kobylou. Ocenil jsem i jeho přesah do jiných odvětví online marketingu. Tohle bych se nenaučil ani na 10 offline školeních dohromady. Díky

Content marketing se v posledních letech mezi marketéry zmiňuje na každém rohu. Existuje ale jen málo českých zdrojů informací o tom, jak jej v praxi dělat a jak díky němu získat nové zákazníky. Proto rád podporuji cokoliv, co podnikatelům pomůže content marketing pochopit a zavést v praxi. Tento kurz k tomu určitě přispěje.

Jiří Rostecký

Trénink obsahového marketingu od Včeliště ve mně vyvolal podobné pocity, jako když jsem četl kdysi jejich knížku. I když jsem internetový marketér, připadal jsem si jako kluk s prakem, který se dívá na profesionální armádu. Asi tušíte, že obsah prodává, ale určitě vás překvapí, jak profesionálně se dá obsahový marketing dělat. Po absolvování kurzu se budete cítit jako amatér vždy, když budete chtít zase nakoupit pár článků a odkazy na ně. V kurzu je dopodrobna prakticky vše od plánování, tvorby a recyklace obsahu až po jeho propagování, evidenci, měření, analyzování a delegování včetně nabušeného seznamu nástrojů. Není divu, že je pak možné postavit úspěšnou firmu primárně na obsahovém marketingu.

Michal Majgot
Kateřina Dvořáková

Musím se vší úctou vyzdvihnout, jak velmi precizně je celý trénink pro účastníky zpracovaný. Veškeré pojmy jsou už v samotném začátku pečlivě ujasněné, takže i naprostý lajk, který se v oboru nevyzná, veškeré informace dostává postupně a v dávkách, takže jsou pro něj uchopitelné a nemůže se stát, že by se v tématu ztratil. Všechny lekce jdou do hloubky a velmi detailně, ale přesto srozumitelně se trénink každé z nich věnuje. Nechybí praktické ukázky a konkrétní příklady, které spolu s cvičnými úkoly pomáhají si probíranou látku osvojit. Oceňuji i textové přepisy videí, cvičební listy i pracovní tabulky. Za Shoptet.cz mohu trénink s čistým svědomím doporučit.

 

Kateřina Dvořáková Obchodní ředitelka v Shoptet.cz
Marián Kábele
Včelka dělnice Josef Řezníček s týmem vytvořil pořádný kus obsahu. O obsahu. Máte-li dost času i chuť zamakat, je Trénink obsahového marketingu od Včeliště přesně pro vás. Po jemném rozehřátí v úvodní sérii se v 5 dalších „výživných“ sekcích naučíte na obsahový marketing připravit, sestavit obsahovou strategii, vytvořit první kusy obsahu, propagovat je i měřit efektivitu. K tomu vám je k ruce kupa videí, návodů, ukázek, příkladů, tipů, rad, šablon. Co dál? Vyleťte z úlu a vzhůru do práce! Užijte si obsahový bzukot.

Marketing obsahem není jednoduchá a jednorázová akce. Potřebujete plán, cíle, trpělivost. A taky průvodce, někoho, kdo vám ukáže cestu, napoví, co máte dělat a pomůže vám s vytvářením obsahu. Někoho, kdo už má zkušenosti a výsledky a rovnou vám poradí, co se vypaltí udělat teď a co jindy. A v tomhle vidím největší přínos tréninku od Včeliště. Je praktický, můžete podle něj postupovat a vybudovat svou strategii obsahového marketingu. Obsahuje přesně ty plány a rady, které na internetech jen tak nevyčtete.

Vlastimil Ott3

Klientom služby ByznysWeb.cz a BiznisWeb.sk tréning odporúčame všetkými desiatimi. Po jeho ukončení získajú obrovskú konkurenčnú výhodu – umenie správne formulovať, propagovať a vyhodnocovať svoj obsah. Tréning vás naučí spoznať vašu cieľovú skupinu, čo najlepšie ju osloviť a tiež vyhodnocovať efektivitu vašich aktivít. Uvidíte, že investícia do tréningu sa vám čoskoro vráti v podobe nových a spokojných zákazníkov. Včielky vo Včeliště totiž robia svoju prácu precízne už niekoľko rokov a vo svete online marketingu sú naozaj doma.

Z132198 Avatar
Daniel Višňák

Myslím, že trénink člověka dokáže perfektně připravit na to, aby si dokázal dělat obsah sám a nepotřeboval agenturu, měl vše pod kontrolou. Navíc je super, že v tréninku ukazuješ věci z praxe. Třeba krok po kroku jak vymýšlet a dělat obsah, nebo sbírat e-maily, což je pro obsahový marketing nezbytné. Obsahový marketing je moc důležitou věcí, na kterém jsme postavili úspěch i my s e-shopem x-hokej.cz, dnes největším prodejcem hokejového vybavení v ČR.

Je dobře, že se konečně objevil kvalitní trénink pro všechny zájemce o využívání obsahového marketingu. Z vlastní praxe vím, že pro mnoho lidí  OM začíná a končí v tvorbě obsahu, a pak se diví, že jim nefunguje. Takže pokud chcete OM využít i vy, doporučuji nejdříve projít tímto tréninkem. Jeho obrovskou výhodou je, že vychází z praxe Josefa Řezníčka – a to je opravdu znát, protože je v něm kladen důraz na praktické ukázky a nechybí ani cvičení a úkoly.

Anna Burdova

Online kurz je velmi dobrým pomocníkem, na základě kterého může každý připravit kvalitní obsahovou strategii a proniknout do této komplexní problematiky. Kurz může být i perfektním vodítkem při zadávání práce dalším pracovníkům nebo při outsourcingu.

Frantisek Szabo

Reference na knihu obsahového marketingu

Podívejte se, co říkají přední čeští internetoví marketéři na knihu o obsahovém marketingu, proč si ji koupili a jak se jim líbí.

Knížka Obsahový marketing ukazuje budování, propagaci a měření obsahu dost exaktním způsobem. Po jejím přečtení zjistíte, že jste vlastně doposud žádný marketingový plán neměli. Jde nejen o podrobný návod na to, jak obsahový marketing dělat, ale také pro koho a proč. Pro ty, kteří se leknou při slovech „nabídněte zdarma“ nabízí také vysvětlení ekonomiky soustavných benefitů za jednorázové úsilí. I když je knížka spíš step-by-step příručkou pro libovolně velkou firmu, učí například i jak se soustředit na psaní pro jednotlivce. Obecně bych její přínos shrnul jako sundání pásky přes oči při míření šípem na cílené návštěvníky.

Michal Majgot 150×150

K zákazníkovi, který vás všude chválí, je pro neznalého cesta dlouhá. Plná pokusů, omylů, mýtů i zklamání. Kniha Obsahový marketing se stane průvodcem na pouti do mekky spokojených fanoušků vašeho podnikání a kupujících, kteří naplní vaši kasu. Nechte se vést.

Marian Kabele 150×150

Nejucelenější publikace o obsahovém marketingu, kterou jsem kdy četl. Je super, že si někdo v ČR dal tu práci a sepsal všechno dohromady. Pokud hledáte knihu, která vás zasvětí do umění obsahového marketingu, vyberte si tuhle. A pokud už máte content v malíčku a chcete se dozvědět něco pokročilejšího, vyberte si ji taky.

Martin Tomcik 150×150

Z knížky Obsahový marketing – nakrmte internet vaším obsahem mám radost. Shrnuje vše důležité, co potřebujete vědět, a to od naprostých základů až po pokročilé věci. Jsem rád, že je zde velká část věnována také propagaci obsahu, která je nedílnou součástí obsahového marketingu. Celá kniha staví na reálných datech z případových studií a výzkumů a představuje mnoho užitečných nástrojů a šablon, které můžete začít okamžitě používat.

Martin Simko 150×150

Když jsem zjistil, že existuje kniha věnovaná obsahovému marketingu, zajásal jsem poprvé. Po jejím otevření jsem zjistil, že se tématu věnuje na více než 220 stránkách – to jsem zajásal podruhé. Další jásání už popisovat nebudu, bylo jich více. Kniha obsahuje strategie, návody a doporučení dobré praxe, které můžete ihned vyzkoušet. Mně pomohla najít jistotu, že v některých věcech postupuji správně, k jiným mi dodala informace a inspiraci. Jedná se rozsáhlé a komplexní dílo, v němž k tématu obsahového marketingu najdete zřejmě úplně vše. Knihu považuji za základní zdroj informací, který byste měli používat také vy, pokud to na internetu myslíte vážně.

Vlastimil Ott3

Publikace, která svým rozsahem a množstvím užitečných informací má na českém internetu jen malou konkurenci, pokud vůbec nějakou. Oceňuji nejen seznámení čtenářů s tématikou obsahového marketingu, ale i praktické tipy při tvorbě i propagaci a také rozhovory a názory českých odborníků.

Marek Hnatek 150×150

Ide o prvú ucelenú českú publikáciu o obsahovom marketingu, ktorá vedie čitateľa od teoretických základov cez všetky činnosti späté s jeho aplikáciou t.j. plánovanie, vytváranie, koordináciu, propagáciu až po meranie. Je využiteľná tak pre úplných začiatočníkov, ale aj pre marketérov, ktorí sa v oblasti síce orientujú, ale radi si prečítajú niečo nové. Autori kladú rovnaký dôraz na ”prečo” robiť obsahový marketing, aj na “kto, ako, kedy a kde”.

Michaela Balazova

Kniha Obsahový marketing je podle mě nejkomplexnější publikace věnovaná tomuto tématu v Čechách. Vzhledem k obsahu, který je tvořen jak pro vlastníky webových stránek a eshopů, tak pro internetové marketéry, bych ji určitě doporučil začátečníkům i pokročilým profesionálům. Velmi se mi líbí celkové pojetí knihy, ve které autor začal od historie, přes vývoj, až po jednotlivé procesy a konkrétní metody a strategie obsahového marketingu. Myslím, že celá publikace je zpracována velmi kvalitně a jsou v ní i případové studie. Jakožto profesionál z oboru musím říct, že jsem se dozvěděl další tipy a triky, o kterých jsem dosud nevěděl. Díky za každou takovou přínosnou publikaci. Vřele doporučuji přečíst každému, kdo se pohybuje v internetovém marketingu.

Michal Siska

Pokud hledáte velmi praktickou ukázku toho, jak postupovat při tvorbě obsahové strategie a následně její realizaci, je pro vás kniha Obsahový marketing tou pravou. Jedná se o unikátní a na české poměry velmi netradiční publikaci, a to hlavně svou praktičností a konkrétními tipy a příklady. S knihou budete vy jako čtenář schopen sám postupovat a nastavit obsahovou strategii pro své podnikání.
Přestaňte se plácat s neefektivními a drahými marketingovými metodami a nastupte do moderního vlaku obsahového marketingu, který vám pomůže získat nové zákazníky a výrazně vylepšit povědomí o vaší značce.

Frantisek Szabo

Měla jsem možnost přečíst si Vaši knihu a chci Vám moc poděkovat, že jste vyplnili díru mezi „marketingovými učebnicemi“. Moji klienti se mě často ptají, co to ten obsahový marketing vlastně je. Dokonce se mi stalo, že si u mě objednali analýzu obsahu a návrh obsahové strategie a když se jim dokument dostal do ruky, teprve přiznali, že nevěděli, co si objednali a co od toho měli čekat. Konečně existuje komplexní publikace, na kterou své klienty mohu odkázat, až zase budou tápat, co je to obsahový marketing, co obnáší a jak jim může pomoct v podnikání. Je to skvělá a motivující kniha, která, jak věřím, u nás konečně odstartuje rozvoj obsahového marketingu a poptávku po dílčích i kompletních službách v této oblasti.

Anna Burdova

Knihu určitě doporučuji k přečtení každému, kdo vlastní e-shop a chce se věnovat obsahovému marketingu. Z publikace mi v hlavě utkvěla především věta „Obsahový marketing je dlouhodobá strategie“. Pánové jdou na to do morku kosti a publikace je vskutku odborným dílem. Z mého pohledu určena zejména středním a větším e-shopům či webům, kde se na obsahovém marketingu podílí více lidí a musí spolu navzájem komunikovat. Jako velmi přínosné považuji uvedení zajímavých on-line nástrojů pro řízení tvorby i vyhodnocování obsahu. Zcela zásadní je z mého pohledu kapitola o vyhodnocování obsahového marketingu.

Petra Mikulaskova 2 E1392412606139 150×150

Co vám může obsahový marketing přinést?

nárust návštěvnosti díky obsahovému marketingu

Takto pomohl aktivní obsahový marketing jednomu z našich zákazníků. Počet návštěvníků i poptávek po jejich službách se každým měsícem zvyšuje. Kde budete vy za 1 nebo 2 roky se svým podnikáním?

Přihlaste se do tréninku

Naučte se principy, které vás odliší od konkurence, zaujmou vaše potenciální i stávající zákazníky a přinesou růst vašemu podnikání.

Obsahový marketing je ještě v plenkách a je na vás, abyste se této příležitosti chopili ve vašem oboru.

Získat přístup zdarma