O projektu marketingobsahem.cz
Trénink obsahového marketingu vznikl v roce 2016 pod taktovkou Josefa Řezníčka, autora první knihy o obsahovém marketingu na internetu v ČR a zakladatele marketingové agentury Včeliště.cz specializující se na obsahový marketing.
Josef si uvědomoval, že obsahový marketing je způsob marketingu na internetu, pomocí kterého si může téměř jakákoliv firma vybudovat dlouhodobou konkurenční výhodu a získávat každý den nové zákazníky. Obsah umožňuje oslovit zákazníka hned na začátku nákupního rozhodování a po celou dobu rozhodování mu pomáhat v řešení jeho problémů. Lidi obsah neobtěžuje, naopak ho vyhledávají a pomáhá jim, vzdělává je a informuje.
Aby mohl pomocí obsahového marketingu začít získávat nové zákazníky každý, vytvořil Josef tento unikátní trénink, který obsahuje vše potřebné pro každého, kdo chce dělat efektivní obsahový marketing pro svůj projekt, nebo má zájem se naučit, jak může obsah pomoci v internetovém marketingu. Do části základů obsahového marketingu se může zdarma přihlásit každý.
V cca 10 hodinách a několika desítkách lekcí je vám postupně představený obsahový marketing, včetně praktických příkladů, ukázek na základě zkušeností, konkrétních nápadů a tipů od začátku až po pokročilé taktiky. Každý člen má navíc k dispozici možnost konzultovat nejasnosti a svoji obsahovou strategii přímo s Josefem, předpřipravené plány a pracovní listy.
Trénink si klade za cíl rozšířit povědomí o obsahovém marketingu a pomoci všem firmám v ČR a na Slovensku dělat efektivnější internetový marketing, při kterém nebudete lidi přemlouvat, aby se stali vašimi zákazníky. Lidé si budou kupovat a objednávat vaše produkty a služby sami, a to díky vašemu obsahu.
Josef Řezníček
Autor tréninku řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz. Jeho vizí je takový stav, kdy bude co nejvíc lidí a projektů dělat efektivní internetový marketing. Je zakladatelem projektů SEOŠkola.cz, eMarketingovýKompas.cz, CopyVčelka.cz a DesignVčelka.cz.
Co vám může obsahový marketing přinést?
Takto pomohl aktivní obsahový marketing jednomu z našich zákazníků. Počet návštěvníků i poptávek po jejich službách se každým měsícem zvyšuje. Kde budete vy za 1 nebo 2 roky se svým podnikáním?